1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie techniczne lub zawodowe w specjalności: elektryk lub automatyk,
- doświadczenie minimum 1 rok na podobnym stanowisku,
- uprawnienia SEP lub równoważne,
- umiejętność samodzielnego ustalania przyczyn awarii elektrycznych oraz skutecznego i szybkiego ich usuwania,
- umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczna i schematami elektrycznymi,
- znajomość obsługi komputera
- samodzielność, komunikatywność i dobra organizacja pracy,
- brak przeciwskazań do pracy na wysokościach powyżej 3m,
- prawo jazdy kat. B
2. Oczekiwania fakultatywne: dyspozycyjność (praca w systemie zmianowym),
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących i działania pod presja czasu,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość przepisów bhp i ppoż.
3. Zakres zadań:
- nadzór, eksploatacja, konserwacja, prace remontowe maszyn i urządzeń na Oczyszczalniach Ścieków,
- wykonywanie prac elektromonterskich w obiektach infrastrukturysieciowej (przepompownie, rozdzielnie, szafy sterownicze, armatura),
- dbanie o właściwy stan techniczny maszyn i urządzeń na obiekcie,
- obsługa istniejących układów zasilania i sterowania obiektów i urządzeń,
- diagnostyka i usuwanie awarii w obszarze zasilania i sterowania obiektów,
- prowadzenie napraw i działań prewencyjnych,
- wykonywanie bieżących przeglądów i prac instalacyjnych,
- obsługa pomp i agregatów prądotwórczych,
- kontrola i monitoring w zakresie utrzymania prawidłowego przebiegu procesu oczyszczania ścieków,
- usuwanie awarii urządzeń oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacyjnej,
- wykonywanie czynności operatora oczyszczalni ścieków.
4. Informacje o warunkach pracy:
- Miejsce świadczenia pracy: teren miasta Imielin oraz obiekty MSK Imielin.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (6:00-14:00 /14:00-22:00 / 22:00-06:00)
- Planowany termin zatrudnienia: październik/listopad/grudzień 2024
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osóbniepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym miesiąc opublikowania ogłoszenia (sierpień 2024r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Spółce wyniósł pow. 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- CV wraz z klauzulą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- List motywacyjny (opcjonalnie)
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe/kwalifikacje
7. Miejsce i termin składania dokumentów:
Dokumenty można składać osobiście w Sekretariacie siedziby Spółki, listownie na adres Miejska Spółka Komunalna sp. z o.o., ul. Imielińska 87, 41-407 Imielin lub mailowo na adres: msk@msk-imielin.pl
8. Pozostałe informacje:
- złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron,
- kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub mailowo,
- dokumenty aplikacyjne złożone w ramach naboru, na pisemny wniosek kandydata zostaną zwrócone w terminie trzech miesięcy od ogłoszenia naboru a po upływie trzech miesięcy zostaną trwale zniszczone.
Informujemy, iż obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 ust. 1 i 2 RODO (UE) spełniono na stronie internetowej Miejskiej Spółki Komunalnej w Imielinie w zakładce RODO (klauzula informacyjna – proces rekrutacji)