1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej
- rzetelność i odpowiedzialność
- dobra umiejętność obsługi komputera – pakiet MS Office
2. Oczekiwania fakultatywne:
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia i/lub ukończone kursy/szkolenia z zakresu kadr, płac i ochrony danych osobowych
- znajomość programu INSERT Gratyfikant, PŁATNIK
- dobra znajomość ustaw z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, ustaw o PPK i PPE, ZFŚS oraz przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
- prawo jazdy kat. B
3. Zakres zadań:
- Obsługa w zakresie nawiązywania stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych.
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników Spółki.
- Kontrola rozliczenia czasu pracy pracowników oraz naliczanie należnego wynagrodzenia.
- Kontrola ewidencji godzin świadczenia usług oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych.
- Sporządzanie list płac wynagrodzeń, świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, rachunków do umów cywilnoprawnych i rozliczeń w tym zakresie.
- Prowadzenie dokumentacji z zakresu: wynagrodzeń, zasiłków, rozliczeń z ZUS i US.
- Sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby wewnętrzne oraz GUS.
- Sporządzanie dokumentacji PFRON w zakresie potrzeb spółki.
- Prowadzenie i rozliczanie potrąceń z wynagrodzeń i zajęć komorniczych.
- Obsługa pracowniczych programów emerytalnych PPE i PPK.
- Wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników i osób zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych.
- Sporządzanie rozliczeń podatkowych PIT-11, PIT-4R oraz rocznej informacji ZUS.
- Pełnienie funkcji inspektora ochrony danych osobowych.
- Archiwizacja dokumentów zgodnie z zakresem czynności.
- Nadzór nad działalnością Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych.
4. Informacje o warunkach pracy:
- Miejsce świadczenia pracy: siedziba Spółki i teren miasta Imielin
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz./dobę
- Planowany termin zatrudnienia: czerwiec/lipiec 2025 r.
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym miesiąc opublikowania ogłoszenia (kwiecień 2025 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Spółce wyniósł pow. 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- CV wraz z klauzulą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- List motywacyjny (opcjonalnie)
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, ew. posiadane doświadczenie zawodowe.
7. Miejsce i termin składania dokumentów:
Dokumenty, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: Inspektor ds. kadr i płac, Inspektor ochrony danych osobowych” można składać osobiście w Sekretariacie siedziby Spółki, listownie na adres Miejska Spółka Komunalna sp. z o.o., ul. Imielińska 87, 41-407 Imielin lub mailowo na adres: msk@msk-imielin.pl w terminie do 13.06.2025 r. (decyduje data wpływu oferty do Spółki).
8 . Pozostałe informacje:
- złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron,
- oferty niekompletne lub które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub mailowo,
- dokumenty aplikacyjne złożone w ramach naboru, na pisemny wniosek kandydata zostaną zwrócone w terminie trzech miesięcy od ogłoszenia naboru a po upływie trzech miesięcy zostaną trwale zniszczone.