Miejska Spółka Komunalna sp. z o.o. w Imielinie ogłasza otwarty nabór na stanowisko: Inspektor ds. kadr i płac


1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej
  • rzetelność i odpowiedzialność
  • dobra umiejętność obsługi komputera – pakiet MS Office

2. Oczekiwania fakultatywne:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i/lub ukończone kursy/szkolenia z zakresu kadr, płac i ochrony danych osobowych
  • znajomość programu INSERT Gratyfikant, PŁATNIK
  • dobra znajomość ustaw z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, ustaw o PPK i PPE, ZFŚS oraz przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
  • prawo jazdy kat. B

3. Zakres zadań:

  • Obsługa w zakresie nawiązywania stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych.
  • Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników Spółki.
  • Kontrola rozliczenia czasu pracy pracowników oraz naliczanie należnego wynagrodzenia.
  • Kontrola ewidencji godzin świadczenia usług oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych.
  • Sporządzanie list płac wynagrodzeń, świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, rachunków do umów cywilnoprawnych i rozliczeń w tym zakresie.
  • Prowadzenie dokumentacji z zakresu: wynagrodzeń, zasiłków, rozliczeń z ZUS i US.
  • Sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby wewnętrzne oraz GUS.
  • Sporządzanie dokumentacji PFRON w zakresie potrzeb spółki.
  • Prowadzenie i rozliczanie potrąceń z wynagrodzeń i zajęć komorniczych.
  • Obsługa pracowniczych programów emerytalnych PPE i PPK.
  • Wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników i osób zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych.
  • Sporządzanie rozliczeń podatkowych PIT-11, PIT-4R oraz rocznej informacji ZUS.
  • Pełnienie funkcji inspektora ochrony danych osobowych.
  • Archiwizacja dokumentów zgodnie z zakresem czynności.
  • Nadzór nad działalnością Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  • Prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych.

4. Informacje o warunkach pracy:

  • Miejsce świadczenia pracy: siedziba Spółki i teren miasta Imielin
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz./dobę
  • Planowany termin zatrudnienia: czerwiec/lipiec 2025 r.

5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym miesiąc opublikowania ogłoszenia (kwiecień 2025 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Spółce wyniósł pow. 6%.

6. Wymagane dokumenty:

  • CV wraz z klauzulą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • List motywacyjny (opcjonalnie)
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, ew. posiadane doświadczenie zawodowe.

7. Miejsce i termin składania dokumentów:

Dokumenty, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: Inspektor ds. kadr i płac, Inspektor ochrony danych osobowych” można składać osobiście w Sekretariacie siedziby Spółki, listownie na adres Miejska Spółka Komunalna sp. z o.o., ul. Imielińska 87, 41-407 Imielin lub mailowo na adres: msk@msk-imielin.pl w terminie do 13.06.2025 r. (decyduje data wpływu oferty do Spółki).

8 . Pozostałe informacje:

  • złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron,
  • oferty niekompletne lub które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  • kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub mailowo,
  • dokumenty aplikacyjne złożone w ramach naboru, na pisemny wniosek kandydata zostaną zwrócone w terminie trzech miesięcy od ogłoszenia naboru a po upływie trzech miesięcy zostaną trwale zniszczone. 


Przejdź do treści