Miejska Spółka Komunalna sp. z o.o. z siedzibą w Imielinie ogłasza otwarty nabór na stanowisko: Główny/a Księgowy/a

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe II stopnia (finanse, rachunkowość, ekonomia) lub I stopnia i ukończone kursy z zakresu księgowości lub certyfikat księgowy,
  • 5-letnie doświadczenie na stanowisku głównego księgowego lub w księgowości na stanowisku kierowniczym bądź w audycie (atutem będzie doświadczenie w branży wodociągowo-kanalizacyjnej),
  • dobra znajomość przepisów z zakresu rachunkowości finansowej, rachunkowości zarządczej oraz podatków,
  • dobra znajomość przepisów z zakresu płac, ubezpieczeń społecznych, PFRON, PPK i PPE oraz ZFŚS,
  • umiejętność samodzielnego ustalania priorytetów oraz działania pod presją czasu,
  • odpowiedzialność, skrupulatność, uczciwość,
  • dobra umiejętność obsługi komputera – pakiet MS Office.

2. Oczekiwania fakultatywne:

  • znajomość programów finansowo-księgowych firmy INSERT oraz programu PŁATNIK, PFRON, SODIR,
  • doświadczenie w branży wodociągowo-kanalizacyjnej,
  • umiejętności sporządzania analiz, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
  • prawo jazdy kat. B

3. Zakres zadań:

  •  prowadzenie rachunkowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa bilansowego i podatkowego,
  • planowanie i nadzorowanie pracy podległego Działu,
  • odpowiedzialność za całokształt zagadnień księgowych oraz wdrażanie zmian w tym zakresie,
  • kontrola dokumentów finansowo-księgowych,
  • organizacja i kontrola prawidłowego obiegu dokumentów finansowo-księgowych,
  •  nadzór nad windykacją należności,
  • obsługa bankowych programów do elektronicznego przekazywania przelewów,
  • opracowywanie regulaminów, zarządzeń, zmian polityki rachunkowości, planu kont,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych,
  • kontrolowanie prawidłowości i terminowości rozliczeń CIT, VAT, PFRON, podatku od nieruchomości oraz innych podatków i opłat,
  • kontrola prawidłowości sporządzania sprawozdawczości GUS oraz analiz,
  • sporządzanie sprawozdawczości miesięcznej dla potrzeb wewnętrznych Spółki,
  • sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego,
  • współpraca z audytorami w czasie badania sprawozdań finansowych,
  • udział w przygotowywaniu wniosku taryfowego,
  • nadzór nad prowadzeniem ewidencji majątku spółki,
  • organizowanie i nadzorowanie prac związanych z coroczną inwentaryzacją,
  • współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi w Spółce w zakresie rozliczeń finansowo-księgowych,
  • kontrola prawidłowości sporządzania list płac wynagrodzeń, świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, rachunków do umów cywilnoprawnych i rozliczeń w tym zakresie,
  • nadzór nad poprawnością prowadzenie dokumentacji z zakresu: wynagrodzeń, zasiłków, rozliczeń z ZUS i US,
  • kontrola prawidłowości rozliczeń z PFRON w zakresie potrzeb spółki,
  • kontrola obsługi pracowniczych programów emerytalnych PPE i PPK.

4.Informacje o warunkach pracy:

  • Miejsce świadczenia pracy: siedziba Spółki i teren miasta Imielin
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 dodz./dobę
  • Planowany termin zatrudnienia: kwiecień/maj 2025r.

5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym miesiąc opublikowania ogłoszenia (lipiec 2024 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Spółce wyniósł pow. 6%.

6. Wymagane dokumenty:

  • CV wraz z klauzulą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • List motywacyjny (opcjonalnie),Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, ew. posiadane doświadczenie zawodowe.

7.Miejsce i termin składania dokumentów:
Dokumenty, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: GŁÓWNY/A KSIĘGOWY/A” można składać osobiście w Sekretariacie siedziby Spółki, listownie na adres Miejska Spółka Komunalna sp. z o.o., ul. Imielińska 87, 41-407 Imielin lub mailowo na adres: msk@msk-imielin.pl w terminie do 12.12.2024 r. (decyduje data wpływu oferty do Spółki).

8.Pozostałe informacje:

  • złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron,
  • oferty niekompletne lub które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  • kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub mailowo,
  • dokumenty aplikacyjne złożone w ramach naboru, na pisemny wniosek kandydata zostaną zwrócone w terminie trzech miesięcy od ogłoszenia naboru a po upływie trzech miesięcy zostaną trwale zniszczone.

Informujemy, iż obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 ust. 1 i 2 RODO (UE) spełniono na stronie internetowej Miejskiej Spółki Komunalnej w Imielinie w zakładce RODO.



 

Skip to content