1. Wymagania niezbędne:
- znajomość i umiejętność posługiwania się sprzętem budowalnym: zagęszczarka, walec ręczny, piła spalinowa do cięcia asfaltu oraz sprzętem ogrodniczym: kosiarki i kosy spalinowe, nożyce do żywopłotu itp.
- umiejętność układania nawierzchni asfaltowych na małych powierzchniach,
- prawo jazdy kat. B
2. Oczekiwania fakultatywne:
- doświadczenie w układaniu nawierzchni asfaltowych
- umiejętność oszacowania odpowiedniej ilości zakupu materiałów do bieżącego zakresu pracy (asfaltów itp).
- doświadczenie w branży brukarskiej,
- dokładność i odpowiedzialność,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej,
- mile widziana znajomość topografii miasta Imielin.
3. Zakres zadań:
- praca przy doraźnych remontach dróg,
- ręczne rozściełanie nawierzchni asfaltowych i zagęszczanie ich,
- regulacja studzienek wodno-kanalizacyjnych,
- czyszczenie studzienek i kratek burzowych,
- wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem czystości i sprzątaniem Miasta Imielin,
- prace związane z utrzymaniem i pielęgnacją zieleni na terenie miasta Imielin oraz na obiektach MSK Imielin,
4. Informacje o warunkach pracy:
- Miejsce świadczenia pracy: teren miasta Imielin oraz obiekty MSK Imielin.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (6:00-14:00)
- Planowany termin zatrudnienia: październik/listopad/grudzień 2024
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym miesiąc opublikowania ogłoszenia (sierpień 2024r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Spółce wyniósł pow. 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- CV wraz z klauzulą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- List motywacyjny (opcjonalnie),
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe/kwalifikacje.
7. Miejsce i termin składania dokumentów:
Dokumenty, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: Pracownik gospodarczy” można składać osobiście w Sekretariacie siedziby Spółki, listownie na adres Miejska Spółka Komunalna sp. z o.o., ul. Imielińska 87, 41-407 Imielin lub mailowo na adres: msk@msk-imielin.pl w terminie do 04.10.2024r. (decyduje data wpływu oferty do Spółki)
8. Pozostałe informacje:
- złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron,
- oferty niekompletne lub które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane
- kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub mailowo
- dokumenty aplikacyjne złożone w ramach naboru, na pisemny wniosek kandydata zostaną zwrócone w terminie trzech miesięcy od ogłoszenia naboru a po upływie trzech miesięcy zostaną trwale zniszczone
Informujemy, iż obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 ust. 1 i 2 RODO (UE) spełniono na stronie internetowej Miejskiej Spółki Komunalnej w Imielinie w zakładce RODO (klauzula informacyjna – proces rekrutacji)